środa, 21 marca 2018

udrażnianie rur

U nas nie ma bogatych ludzi wiec Polski to nie dotyczy,co gorsza w Polsce prawie nie istnieje tzw. klasa srednia więc dla mnie przecietny polak to bidok..włacznie ze mną,niektórzy tylko staraja sie ten fakt maskować ,ale to niskie pobudki w miare rozsądnych to nie dotyczy.U nas nie ma bogatych ludzi wiec Polski to nie dotyczy,co gorsza w Polsce prawie nie istnieje tzw. klasa srednia więc dla mnie przecietny polak to bidok..włacznie ze mną,niektórzy tylko staraja sie ten fakt maskować ,ale to niskie pobudki w miare rozsądnych to nie dotyczy.Koszty wyglądaja w ten sposob na dzien dzisiejszy ze zamieszkam za 155 tys...bez ogrodzenia docelowego ,dom wykończony i oddany do uzytku.Meble czesciowo ze starego mieszkania,kuchnia i sypialnia nowe ,AGD/RTV mam w komplecie 3 letnie więc tez zabieram...a jakies pierdolki dizajnerskie to juz zostawiam kobiecie uzupełniac bedziemy w trakcie mieszkania z czasem .Ot tak wygląda to..cos w okolicach 2 tys/m2 wyjdzie.Cięzko tak wycyrklowac dokladnie co to jest dom skończony,bo w sam ogródek z ładnym oczkiem i ogrodzeniem mozna 100 tysi wlożyć,ogrodzenie mozna tez zrobic drozsze albo jakies ekonomiczne tez ładne...Koszty wyglądaja w ten sposob na dzien dzisiejszy ze zamieszkam za 155 tys...bez ogrodzenia docelowego ,dom wykończony i oddany do uzytku.Meble czesciowo ze starego mieszkania,kuchnia i sypialnia nowe ,AGD/RTV mam w komplecie 3 letnie więc tez zabieram...a jakies pierdolki dizajnerskie to juz zostawiam kobiecie uzupełniac bedziemy w trakcie mieszkania z czasem .Ot tak wygląda to..cos w okolicach 2 tys/m2 wyjdzie.Cięzko tak wycyrklowac dokladnie co to jest dom skończony,bo w sam ogródek z ładnym oczkiem i ogrodzeniem mozna 100 tysi wlożyć,ogrodzenie mozna tez zrobic drozsze albo jakies ekonomiczne tez ładne...Wskaźnik zapotrzebowania na ogrzewanie (OZC 6.1) wychodzi mi na poziomie 23kWh/m2rok, wskaźnik ΦHL 26W/m2. Jedynym źródlem zasialania ma być podłogówka el. + doraźnie biokominek. Rozumiem, że maty grzewcze trzeba dobrać z zapasem. Dom powierzchnia użytkowa 96m2. Jaka jednostkowa moc tych mat el. będzie u mnie optymalna ? W łazience oczywiście dam z 30% mocniejsze od reszty z uwagi na wyższą temp. Ja załozyłem ze skoncze budynek za te pieniadze do zamieszkania . machnałem sie o te 15-20 tyś wobec założeń poczatkowych. Praca własna jakt teraz licze to z 95 % wyjdzie Ja załozyłem ze skoncze budynek za te pieniadze do zamieszkania . machnałem sie o te 15-20 tyś wobec założeń poczatkowych. Praca własna jakt teraz licze to z 95 % wyjdzie O pompach to mi sie nawet czytac nie chce,nie wiem jak to dziala i dlaczego,i sie wglebial na razie nie bede bo nie mam czasu na pierdoły,juz i tak wyewoluowałem z instalacjii gazowej mechaniczne udrażnianie kanalizacji na elektryke. Co do rachunków jedyny wyscig o stawkę prowadze z moim dotychczasowym miejscem zamieszkania,jesli nie przekroczę 600 zł/miesiąc za prad sredniorocznie to będe skakal do sufitu ze szczescia O pompach to mi sie nawet czytac nie chce,nie wiem jak to dziala i dlaczego,i sie wglebial na razie nie bede bo nie mam czasu na pierdoły,juz i tak wyewoluowałem z instalacjii gazowej na elektryke. Co do rachunków jedyny wyscig o stawkę prowadze z moim dotychczasowym miejscem zamieszkania,jesli nie przekroczę 600 zł/miesiąc za prad sredniorocznie to będe skakal do sufitu ze szczescia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz